Sunday, September 23, 2007

SENSEI SOLOPAD värmebehandling med IR ljus

Vi på Färgkliniken har arbetat med SENSEI värmebehandlingar i drygt 2 år och i helgen var jag nere i Stockholm på ytterligare en vidare utbildning i INFRA RÖTT LJUS. Blev ordentligt påmind om dess fantastiska verkan och jag önskar verkligen att alla skulle våga prova. Det spelar ingen roll om du är trött, sjuk eller s.k frisk. Alla har vi något som behöver ses över.

Själv ska jag starta en intensiv kurbehandling idag och ser framemot sköna, avslappnande stunder i värme samtidigt som kroppens verkmästare får hjälp på vägen. Jag har besvär av ett virus, eller bakterie som har fått kroppen lite i baklås. Symtom: värk i muskler-leder som förflyttar sig, värst nere i ben, fotleder och fötter. Jag återkommer med rapport.

EXEMPEL på vad långvågigt IR ljus ger:
  • förbättrad mikrocirkulation genom att kapillärerna vidkas
  • minskar muskelkramper när muskelfibrer värms upp
  • avlägsnar toxiner
  • minskar svullnad och inflammation genom förbättrat lymflöde
  • förbättrar sårläkning genom inverkan på både nervändar och perifera nerver

VÅGA PROVA NU! Ring eller maila

Färgkliniken 0920 - 88099, info@livskraft.info

LÄS om höstens trendbehandlingar i senaste nr. 20 av tidningen AMELIA (sid. 91)www.amelia.se

No comments: