Thursday, July 29, 2010

Snart är juli 2010 passé...

Hela sommaren har varit oregelbunden i sina energier och fort har den gått. Om några få dagar har vi min födelsemånad här. AUGUSTI, sensommar för mig och ovanligt energrik i år.
"Öppna nya dörrar och befria instängda rebelliska energier!"skriver de som är bättre än jag på astrologi.
Den 26 juli - 12 augusti är vi inne i en fas där vi tydligen får hålla hårt i hatten så den inte blåser iväg. The Lion Gate portalen har öppnats och solen påverkar oss kraftfullt.

Åskvädrena har avlöst varandra och inte ens meterologerna kan sia vädret p.g.a. turbulens i atmosfären. OCH, här är vi med alla våra önskningar om sol och värme under semestern. Det är som det är...
Jag har haft semester i tre veckor med vissa "utbryt", Vuollerim & Tärendöholmen, nu har jag arbetat på Färgkliniken i några dagar och nästa vecka tjänstgör jag hela dan på måndag 2 augusti.
På torsdag 5 augusti (årsdagen av mammas död)kl. 19.00 föreläser jag på Evas KONSTiga Kafé i Norra Sunderbyn. "Din personliga Färgkod"

Lördag 14 - söndag 15 juli planerar jag en BILDtolknings-Tarotkurs som är till för alla som är redo att fördjupa sig i bilder, kommunikation, färger, numerologi. Gör ett utskick om detta!
Jag är anträffbar via E-mail eller Mobil: 070 - 636 43 84 denna vecka ut samt på måndag. Sedan frilansar jag ett tag, semestrar igen och inhämtar NYA starka krafter!
http://halsofokus.blogspot.com/search/label/MONIKAs%20KRÖNIKA
http://www.facebook.com/livskraftiinorr?v=wall&story_fbid=146609675350771#!/livskraftiinorr

No comments: