Thursday, November 16, 2006

FÄRGKLINIKENKUND BETRAKTELSE/BERÄTTELSE:

Ode’ till resonansen
Kära Resonanssäng – jag kommer snart igen!
Du renar mitt inre, ger mig mod i barm.
Att få vila hos dig gör mig pigg och varm.
På lätta fötter och med sinnet klart,
Dina strålar stöttar i min nya start.
Jag bugar mig i ödmjukhet – du är det bästa jag vet!

………………………………………………………………………………………………

Efter att ha avverkat två 10-kort på Sensei-Resonansen så säger jag som pigan i Katthult – ”de här e mitt liv de se”. Jag köpte mitt första kort med tanken att dela det med övriga familjemedlemmar men bara efter några minuter på bädden så kände jag – jag vill ha hela kortet själv…. För mig är denna värmebehandling grunden för ett fortsatt välbefinnande. Jag blir lätt i kroppen och mentalt stark, tanken klarnar och jag ser bättre min fortsatta väg. Dessutom får jag en mycket avstressande stund för mig själv. Helt fantastiskt!


Hälsningar Annica B.

No comments: