Wednesday, April 11, 2007

NU ÄR VI PÅ GÅNG IGEN

Vi är åter igång och fortsätter med våra kurser, utbildningar, konsultationer, behandlingar, avgiftningskurer(program). Vi har haft problem med bloggen men nu funkar det.

Vi hälsar Mirja Veräjä från Pajala välkommen till Färgkliniken. Hon kommer att vara hos oss åtminstone ett par månader. En härlig självgående kvinna.

Jag, Monika, Har ÄNTLIGEN läkt ut mina sista besvärliga stora eksem fläckar. Jag har sökt och provat det mesta samt gått på många alternativa behandlingar. Allt har lett framåt mot läkande men tack vare några Herba Plus kurer så är jag ÄNTLIGEN fri! HURRA, HURRA!
Har också fått ynnesten att simma med mina älskade delfiner igen, samtidigt som jag har fått njuta i min dotters och hennes väninnors sällskap på Zanzibar, Afrika. Det var en gåva....

Välkommen till oss på Färgkliniken om du är redo att ta hand om dig själv på alla plan!
Vi stöttar dig gärna och förmedlar om de mest fantastiska metoder för välbefinnande.

No comments: