Thursday, April 30, 2009

Inspiration i Hawaiiansk massage

1:a Maj Vilken underbar dag!
Storspovarna väckte mig med sin sång i morse. Det är det underbaraste jag vet att vakna till!

Solen strålar från en blå himmel och tystnaden i huset är vilande för sinnet. Idag ska jag vara utomhus och andas in våren.

Är ledig i helgen för att på söndag ta flyget ner till Göteborg och sedan fortsätta ner till Varberg med tåg.
Ska vistas på Varbergs Kurort fram till onsdag då jag återvänder hem till Norrbotten.

Det blir underbart att få komma ner till västkusten och vara i försommarens energier, fantastiskt att få ynnesten att bo på Varbergs Kurort och njuta av allt det medför. Har utbildat personalen i Lomilomi för flera år sedan och äntligen är det dags att göra en vidareutbildning.
Det ser jag framemot!

Comwell Varbergs Kurort
4 & 5 maj Kl. 8.30 –12.30
  • Historik om Kahunatraditionen samt Huna filosofin
  • Genomgång och uppföljning av 3 dagars kurs
  • Problemlösningar
  • Uppfräschning av teknik i lomi lomi m.m.

No comments: