Sunday, May 10, 2009

Föreläsningar Länsförsäkringar Kungsgat 13, 27/5

Ta chansen och ladda batterierna
Onsdagen den 27 maj kl 18.30 – 21.00
Monika Palo o Tina Persson
Luleå
Nu är det äntligen dags!!!!
Här kommer två föreläsare som vill blåsa liv ispirande tankar som manar till att våga leva här och nu.
Monika Palo – Följ med på en färgsprakande resa!
Kan färger skapa harmoni i livet? Naturens kulörer finns överallt och vi vet att skogens gröna färg tillför balans och ger ro. Genom att öppna upp och öka medvetenheten om fler vägar till välmående kan det ske mirakel. Nyfiken?
Kom med på en spännande färd i färgernas magiska värld!

Tina Persson – Surkofta eller Guldklimp?
Mitt liv, mina möjligheter men också mitt ansvar. Jag vill leva mitt liv med glädje och upptäcka att livet är underbart. Hur? Jag tar själv ansvar för mitt liv och vågar se möjligheterna som hela tiden finns där. Det du fokuserar på i ditt liv det får vi mera av, så hitta tacksamheten och låt livet bli en spännande livsresa.

Lokal:

Länsförsäkringar, Kungsgatan 13, Luleå
Pris: 150:-/person eller gå 2 för 200:-
Fika ingår
Ingen anmälan så ta med dina vänner och kom och kom i tid porten låses 18.30.
Välkomna:
Monika Palo, Livskraft http://www.livskraft.info/Tina Persson, Friskoteket http://www.friskoteket.eu/
Upplagd av Monika kl. 08:26

No comments: