Tuesday, May 26, 2009

FÖRELÄSNINGARNAS dag!

I morgon, onsdag, är det dags att leverera två viktiga föreläsningar som jag gått och burit på i veckor. Det har varit som en "graviditet", att bära, nära, vagga fram, klura ut, få inspiration olika vägar och nu är datumet strax inne att "föda" fram skapelserna.

Tidigt på morgon åker jag till I 19 i Boden där jag möts upp av en vänlig kvinna som ledsagar mig till matsalen där jag håller frukostföreläsning för ca. 80 personer. Fullsatt stod det i deras veckoblad och det gladde mig oerhört. Samtidigt känner jag mig lite pirrig eftersom jag bara vill leverera det allra bästa till dem som anmält sitt intresse. Jag skriver aldrig ner en föreläsning utan jag använder mig av allt det jag är och bär med mig. Idet känner jag mig trygg, jag lever ju i allra högsta grad trots allt jag varit med om, men jag kan aldrig veta iförväg om jag lyckas ratta in rätt kanal så att jag når mottagarna fullt ut.

På em. möts Tina och jag för att ta det lugnt och förbereda oss inför kvällens event på Länsförsäkringar. Även där har vi fullsatt och det är roligt att så många tar sig tid trots allt vårstök i trädgårdarna. Ska bli härligt att engagera människor med färgernas frekvenser som påverkar oss mer än vi tror!

Nu är det dags för kvällspromenaden...Återkommer om morgondagens aktiviteter!www.halsofokus.com

No comments: