Sunday, November 18, 2007

NY MEDARBETARE PÅ FÄRGKLINIKEN-QI CENTER

Kraftrum, Elisabet Wennberg

Jag heter Elisabet och tror på att människan är en självläkande organism. 1996 blev jag Reiki-initierad och har nu på min resa hunnit bli diplomerad massageterapeut 2004 och kinesiolog 2007 eftersom jag gärna vill hjälpa människor som jag själv blivit hjälpt.


Neuroenergtic Psychology, NEP
kroppen är en frusen tanke
Arbetar med omedvetna tankar och den lagrade erfarenheten i kroppen
Lösgör instängda känslor som gett fysisk smärta i kroppen

Sakrokranial behandling
Arbetar med grunden till alla nervimpulser
Befriande känsla vid muskelspänning och låsningar
Lösgör lika ofta mentala såväl som fysiska blockeringar


Seven Chi Keys
Våra chakra innehåller det elektriska minnet av precis allt som hänt oss.
Chakrasystemet är mycket kraftfullt och kan hjälpa oss till stora förbättringar i vår hälsa om vi tillåter det.
låser upp och hjälper chakra och aura att hämta och släppa in energi för att självläkningen kan börja

Färgbalansering
Kraftfull balansering av auran med den färg just du behöver
Spännande resultat även vid balansering av dina relationer

Stress behandling
Varsam behandling av kroppens problem
Stoppar upp rundgången av stresshormoner
Ger dig en möjlighet att komma tillbaka till dig själv och den du vet att du egentligen är.

Massage
Om du väljer Hawaii massage och låter vågorna ta med dig på en resa eller Intuitiv massage där vi binder ihop dina chakra så får du en fin upplevelse och når en djup avslappning.


Det finns många tekniker och metoder men för mig är en behandling ett tillfälle att tolka information och förmedla budskap till och från den fysiska, psykiska, mentala och andliga kroppen, där syftet med och närvaron vid behandlingen är det allra viktigaste.

Priser 30 min 60 min 90 min
300 kr 500 kr 650 kr

Du når mig på 070-205 51 50. Välkommen !

Qi Center- Färgkliniken, Bergnäsvägen 14-15, Luleå.
0920 - 88099


No comments: