Monday, September 15, 2008

FULLMÅNE & FROST I SEPTEMBER


Fullmånens starka påverkan är fortfarande kännbar. Igår kväll när vi gick till sängs drog jag upp persiennerna för att bli månbelyst denna fullmånekväll. Jag låg i skenet och gjorde en helande process för att aktivt medverka till frisläppande av omedvetna skuldkänslor.

En önskan jag har sedan länge tillbaka är att ha ett sovrum med stora öppna fönster vid fotändan riktat mot öster där fullmånen visar sig på kvällen. Det är ett sånt fantastiskt sken som månen delar med sig av. Jag gillar det vit - gul - blåa ljuset som är så speciellt. Kvinnligt, sinnligt, vackert, rent.........
I morse var det fortfarande frost när vi klev upp och det förebådar hösten vi har framför oss. En härlig arbetstid, att få lägga ner energi på kreativa lösningar för företaget. Att få uppdrag, göra åtaganden som hjälper människor till uppvaknande och helande.
Min starkaste delvision just nu är att sprida information på olika sätt om vikten av medveten beröring. NSD hörde min önskan genom etern och gjorde ett reportage om Massage igår, idag kommer fotografen eftersläntrande för att fota en handmassage som ska läggas ut på HÄLSOBILAGAN i tidningen.
Nu är det bäst jag gör mig klar för dagens uppdrag, taktil massage på ett äldreboende samt reportaget. Med en önskan om en bra dag avslutar jag dagens rader....

Läs även bloggar på www.halsofokus.com

No comments: