Thursday, October 08, 2009

FÖRELÄSNINGAr Kalix Friskvårds Mässa 17 - 18 oktober

Lördag 17/10 Lokal: RENSKÄRET
12.00 – 13.00
Investering: 100 kr

”Jag är redo för en förändring - Jag kan hela mitt liv!”
När jag stannar upp, vänder blicken inåt och lyssnar då har jag möjlighet att skapa harmoni i mitt liv. Jag måste göra plats för en förändring om det är det jag längtar efter.Vad är min längtan, vad vill den att jag ska göra?

Föreläsare:Monika Palo

http://www.livskraft.info/ info@livskraft.info

FÖRELÄSNINGAR
Kalix Friskvårds Mässa
Söndag 18/10 Lokal: RENSKÄRET
Gemensam föreläsning Monika Palo/Regina Mäki
Investering: 150 kr



11.00 - 11.30
Öppna dörren till ditt sjätte sinne…
Föreläsare: Regina Mäki, andlig vägledare

11.30 – 12.00
Introduktion till FÄRGERNAS värld!
Föreläsare : Monika Palo
Vad kan färger göra för din hälsa? Färgernas frekvenser påverkar nervsystemet samt alla ”måbra” hormoner och du kan använda dig av kunskapen i din vardag. Följ med på en glad ”liten” resa i kulörernas värld och låt dig inspireras!



No comments: