Sunday, May 01, 2011

LIVSKRAFT ger VÄXTKRAFT!

Det som göms i snö kommer upp i tö! Ja, växtkraft är fantastiskt. Ingenting kan stoppa små sköra knoppar att veckla ut sig när förutsättningarna är de rätta.. Medan jag har varit upptagen med min egen tillväxt har naturens blomning satt igång synbart. Jag har med hjälp av olika medel/tekniker utövat avslappning, rörelse samt ögonyoga som verkligen har befrämjat min hälsa på ett härligt sätt. Jag är nu mer klarseende än jag varit på år och dagar. Mina käkmuskler är mjuka och avspända, min syn har förbättrats avsevärt och jag har eliminerat MYCKET stress. Stress är grunden till mycket ohälsa idag och min stress har mest varit av känslomässig karaktär som naturligtvis bidrar till ännu mer stress i vardagen.

Jag känner mig oerhört tacksam över att jag äntligen tog tag i en inre längtan/visshet om att ögonen dolde information om mig själv och mitt mående. Ögonkursen jag gick i februari var ett av mina allra viktigaste steg i vuxendomen för den har fört mig framåt i min utveckling. Jag visste att jag visste men jag kunde aldrig ana hur mycket träningen skulle röra om i min livsprocess. Den har frammanat och framkallat ett seende av djup karaktär. Klarseende är stort och berör på många plan.

Imorgon 2 maj och måndag 16 maj kl. 18.30 föreläser jag om Ögonträning/Ögonyoga för klarseende på Qi Center på Bergnäsvägen 15 i Luleå. Den 18 maj startar en påföljande kurs på 10 träffar i Ögonträning. Träffarna är fristående och den som vill kan fortsätta sin träning på hemmaplan eller tillsammans med andra på Qi Center under ledning. Valet är ditt och ingen annans! Kursen är Holistisk där kropp, själ, ande är ett! Där ingår också andlig vägledning, affirmationer, visualiseringar, meditation, massage, ögonövningar, avspänning...

No comments: