Saturday, January 31, 2009

SHAKTI Spikmattor finns på Färgkliniken

Jag fortsätter med mitt åtagande för min hälsa. Idag är 45:e dagen jag legat på spikmattan och har den senaste tiden utökat programmet med mage och fötter, ibland ansikte och säte.

Muskelspänningarna i rygg, axlar och nacke har mildrats betydligt. Min frusna skuldra är mycket mer rörlig och armen fungerar mycket bättre. Sover som ett barn på nätterna.

Jag har även tagit in fysisk träning i mitt rehabiliteringsprogram och är idog.

Eftersom jag blivit beroende av avslappnings stunderna på Shaktimattan så vill jag även förmedla denna taggiga utövningskonst till andra.
Vi har SHAKTI spikmattor till försäljning på Färgkliniken.
Färger: grön & orange
Investering: 650 kr
Kan användas av hela familjer och är mesttroligtberoendeframkallande.........http://www.shaktimattan.se/
Shakti : spikmatta
De 6000 akupressurpiggarna gör Shakti spikmatta till ett mycket effektivt verktyg för att lösa spänningar och ge djupavslappning.
Shakti frisätter stora mängder endorfiner, må-bra och lycko- hormoner som ger kroppen återhämtning och vila. Ditt välbefinnande kommer att öka vid regelbunden användning, både fysiskt och mentalt.
Spikmattan ökar blodcirkulationen och syreupptagningen.
Används vid: stress, sömnbesvär, spänningar, ryggskott, ischias, migrän, depression, låg energi, träningsvärk mm.
Den oranga färgen är glädjens färg och står för lust, kreativitet och andlig medvetenhet.
Den gröna färgen ger lugn, harmoni och själslig balans.
Fakta: Shakti/ Titel Shakti
Tillverkare Team Shakti Storlek 68 x 42 cm Material
TYG 100% indisk bomull Material PIGGAR Polypropen (PP)
Färg Grön / Vit Orange / Vit Artikelkod TESH-02

No comments: