Tuesday, April 27, 2010

Friskvård på Mullers & på Strand Galleria

Ja, nu har vi visat upp oss på flera ställen. Ladies night på Mullers var en gigantisk och välarrangerad tillställning med smått och gott, stort och flott. Egentligen skulle jag gått därifrån med ett köpekontrakt i handen på.....en ....ny.....bil. Ja, det hade inte varit dumt men kanske lite kostsamt!? Ida Ask Design & Hälsa skötte sitt bord exemplariskt och jag fick vara med på ruljansen. Jag var ASSIST! Det var GOTT och roligt att vara där även om fötterna skrek högt av ansträngning efteråt. Sååååååå många kvinnor under samma tak och en hel del män. Evenemanget var tilltänkt med uppträdanden, shower, musik, magi m.m.

På fredag och lördag var jag tillsammans med friskvårdsföreningen på Strand Galleria och ställde ut. Många människor kom och gick, intresset fanns helt klart och vi som ställde ut hade det ombonat och gemytligt. Vi informerade och
SÅLDE hälsa på flera sätt. Hälsoprodukter, behandlingar, utbildningar och föreläsningar. Det ser ut som att vi får återkomma till gallerian vid ett annt tillfälle. Det blir JÄTTEBRA!
Idag tisdag jobbar jag hemmavid men åker snart in till Färgkliniken för att göra behandlingar.
På tosdag föreläser jag under Livsnjutarkvällen på Alkaveka i Gammelstad. Välkommen ska du vara som har tid och lust!
http://www.livskraft.info/ Aktuellt!

No comments: