Tuesday, July 21, 2009

Min längtan har fört mig hit till LÄNGTAN

Det är fantastiskt när man kommer fram till destinationen LÄNGTAN och dessutom får dela den med en person som man älskar. Så är det för mig nu och jag känner mig oerhört tacksam!

Idag vaknade vi dessutom av solstrålarna som belyste Längtan. En morgon att njuta extra av och tanka mycket energi ifrån. Kreativiteten flödar här ute och jag ser min man hur han njuter av utomhusvistelsen samtidigt som han skapar det ena efter det andra. Jag har t.o.m. fått kretivitetsfnatt och bakat bullar som jag inte gjort på mycket länge. De blev förvisso lite torra men det blir nog bättre nästa gång tänker jag.

Vi gör ett litet uppbrott idag för att "tanka" lite väsentligheter på land men kommer snart tillbaka. Den här semestern kände jag verkligen behov av med tanke på min verksamhet framåt. Det är oerhört skönt att ha en bra "tankstation att ladda batterierna på och den ser ju olika ut för alla. Vi hade behov av en oas och vattenljud så därför njuter vi extra av vår situation som blev verklighet. Vår längtan besannades och jag är tacksam för vår uthållighet som bar frukt.

Just nu upplever jag lugn och harmoni, det är skönt.....
http://www.halsofokus.com/ http://www.livskraft.info/

No comments: