Wednesday, June 10, 2009

Info om kosttillskott Fit Line I Kallax

söndag 14 juni, kl. 10.00 har vi besök av Lena Moberg, Gävle som kommer upp för att berätta mer om Fit Line kosttillskott.

Vi träffas hemma hos mig i Kallax, Fiskehamnsvägen 37 och om du är intresserad av att veta mer om samt smaka på de fantastiskt berikande produkterna; KONTAKTA mig!

Jag har ätit yoghurten & vitaminerna (frukost) samt mineralerna (till natten) i snart ett år och känner hur min kropp verkligen tar till sig näringen saka men säkert. Det tar tid att bygga upp sådant som det har tagit lång tid att rasera. Valet att ha börjat äta Fit Line produkterna har för mig varit enkelt. Jag har sökt enkelheten som fungerar utan att jag behöver fundera så mycket.

Monika Palo 070 – 636 43 84 info@livskraft.info

No comments: