Thursday, June 25, 2009

Varva ner innan ledigheten!

Semestertider! Det är helt fantastiskt med sommar och allt det gröna, sköna utomhus. Just nu är det dessutom varmt och behagligt att gå lättklädd ute.

Idag har jag och en vän arbetat med egenvård ute i trädgården. Vi har gett varandra massage på bänk och det var en sällsamt skön behandling. Den ljumma vinden svalkade och solen värmde under massagen medan fåglarna sjöng sin lovsång för oss. Vi hörde barn som lekte i bakgrunden och bilar som passerade på avstånd. Det påminde mig om Hawaii, Mexico och behandlingarna utomhus när jag gick några av mina utbildningar för länge sedan.

Kallax är mitt paradis nu och här kan jag också jobba med olika massagesessioner ute i vår trädgård. Det är LYX!

Jag arbetar tre veckor till innan semestern, v. 26 - 28, och för att gynna dig och alla andra som vill må bättre och bra innan du riktigt går ner i varv erbjuder jag rabatterade priser dessa veckor.

Sista veckan i juni och de två första veckorna i juli får du 15% rabatt på följande behandlingar:

RDT Regndroppsterapi
Hawaiimassage
Taktilmassage
MMV Millimetervågsterapi
Ljus/Färgterapi med monokromatiskt ljus i Färgkupol
Sensei Resonans IR ljus behandling
D -Tox Fot Spa
Healing- Inre Resa
Vid bra/lämpligt väder kan du få special behandling utomhus i mitt paradis Kallax.

Hör av dig och boka idag!
Monika Palo info@livskraft.info www.livskraft.info 070 - 636 43 84

No comments: