Tuesday, June 02, 2009

Reflektioner om FÖRELÄSNINGAR 27 maj Länsförsäkringar

FÖLJ MED PÅ EN FÄRGSPRAKANDE RESA – Monika Palo

SURKOFTA eller GULDKLIMP – Tina Persson

Det var en kväll som kändes väldigt inspirerande och vi kände oss otroligt välkomnade av Ann-Christin som var kvällens värdinna. Lokalen låg centralt till och rymde ca 70 personer.

Intresset för föreläsningarna var stort som vi skrivit om innan och det var fullbokat. Härligt att så många människor tog sig egentid trots allt försommararbete utomhus.

Jag startade med min föreläsning som handlade om hur färger påverkar och berikar vårt liv, det gäller bara att öppna sinnet och öka medvetenheten. Jag använde mig av mina färgsprakande sidentyger för att illustrera kulörernas magi. Jag blir glad av att förmedla om färgernas frekvens och känner mig uppfylld efteråt.

Vi bjöd på gott fika under pausen och efter den tog Tina vid och förmedlade om hur vi kan välja att vara kvar i något mindre bra eller ta medvetet ansvar för vår egen lycka. Alla har vi en fri vilja som vi kan använda för utveckling eller stillastående.

Här nedan följer några åhörares reflektioner efter föreläsningarna:
Tack & kram!
Tack Monika & Tina för bra föreläsningar!
Tack för inbjudan – det var jättebra!
Bra initiativ! Lätttillgänglig lokal, tack för ikväll.
Intressant! Bra kväll!
Trevlig föreläsning av er båda!
Tack för en trevlig kväll!
Vad tiden gick fort – alldeles för fort!
Många tänkvärda ord! Ni är underbara!
Roligt och inspirerande! Kul!
Fantastiskt & inspirerande!
Det var en jättebra kväll!
Livet och färg är underbart!
Tack till er båda för en trevlig kväll!
Mycket inspirerande, bra föreläsare!
Jätteintressanta föreläsningar & mycket givande!
Tack för inspirationen!

Monika Palo info@livskraft.info http://www.livskraft.info/ http://www.halsofokus.com/

No comments: