Sunday, September 27, 2009

Farg & Ljus over Kea

Mitt sista dygn pa LJUSETS o ar nu! Konferensen ar slut och jag likasa. Ska strax ga tillbaka till Brilliante hotell och lagga mig pa spikmattan efter lite skrivande och en grekisk sallad samt tsatziki. Jag satt vid farjelaget och tittade ut over havet samt pa bergen pa andra sidan viken. Kea ar en bergrik o just nu blasig o. Solen har forgyllt dagarna under veckan aven om vi suttit inomhus under lektionerna.

Har lart mig oerhort mycket om farger och ljus och hur enkelt det ar att anvanda sig av det medvetet. Manniskor runt hela varlden samarbetar och sprider sitt ljus over alla andra. Men det blir spannande hur mottagandet blir pa hemmaplan, kommer det att bli enkelt att fora vidare sa fantastisk kunskap som hjalper manniskan att hela och t.om. omprogrammera sin stressade hjarna?

Det lilla ljus jag har, det ska fa lysa klart........Pa onsdag ar jag igang med mitt arbete igen.
Monika Palo www.livskraft.info www.drigtig.nu blogg: livskraftinorr

No comments: