Monday, October 08, 2007

GULDTERAPI I SKOGEN

Jag har gått stavgång 4 dagar i rad och varje gång har jag valt en en bit av en stig som är guldbestänkt. Promenaden har haft olika riktningar, det har varit mörkt, blött, regnigt och soligt och varje gång har jag häpnat över guldet på backen. Tänk att asplöv kan bli magiska.

Ibland har det nästan gjort ont i ögonen, ibland har jag nästan blivit yrslig och fylld av en mirakelkänsla. Färgterapi i naturen är oslagbart, det gäller bara att ta sig tid att njuta och fylla energidepåerna. Just nu förgyller jag livet med GULD.

Jag tränar mig i att fira framgång, min egen framgång. Har kommit till insikt över att jag själv varit det största hindret till att lyckas så nu försöker jag njuta för varje framsteg jag gör. I kärlek, företaget, föreläsningarna etc...... Det händer märkliga saker och det går undan....

GULD... "Du är guld värd "- "Jag är guld värd". Guld är en ädel metall som jag faktiskt varit allergisk mot, (egentligen inte själva guldet utan metallerna som är utfyllnaden i guldsmycken)så det är ju inte underligt att jag varit rädd för guldet symboliskt.

Nu låter jag insikten integrera i hela mitt väsen, på alla plan, så får vi se vart det leder....

No comments: