Thursday, October 18, 2007

REIKIHEALING BLEV MIN VÄG TILL HÄLSA

REIKI kom in i mitt liv 1992. Jag var sjuk, gång på gång "drabbades" jag av olika besvärliga åkommor som gjorde livet tungt för mig. I januari det året fick jag influensan två ggr.

Jag hade länge vetat att jag skulle lära mig healing, så när min master Irma Gustavsson från Stockholm utannonserade en Reiki kurs på Källpunkten i Luleå anmälde jag mig direkt.

Irma var den som introducerade Reiki i Sverige via sin master WANJA TWAN från Kanada.

Dygnet innan kursen fick jag 40 graders feber och halsfluss. Snabbt till läkare och penicillinkur, olycklig ringde jag kursansvarig och berättade om mitt dilemma. Lugn, det var en till uschlig anmäld och vi fick jobba med varandra i ett avskilt rum. Efter första dagen med initieringar och behandlingar var jag frisk och för första gången i mitt liv kände jag att jag kommit hem. Hem i mig själv. Vilken glädje!

Efter det har jag aldrig behövt äta en penicillinkur, innan det hade jag väl klämt i mig många, många, många med alla min halsinfektioner.
Jag har varit mycket sjuk i mitt liv men nu är jag mycket frisk.
Reiki har-/lär mig tillit till livet och det som är. Varje dag är jag tacksam för allt denna uniersella livsenergi tillfört mig och fortsätter göra det kontinuerligt........

No comments: