Sunday, October 14, 2007

KAN INFRARÖTT LJUS GE ENERGI PÅFYLLNAD VID TRÖTTHET

Har du tänkt på hur trött man kan bli ibland? Hur en händelse totalt kan tömma en på ork....

Idag söndag har jag haft en underbar dag trots lite sömn inatt.
Det var oväder, och regn eller hagel slog mot sovrums fönstret. Vår son var ute och rullade bilburet med några kompisar, jag tänkte för mycket på olika omständigheter och det satte sprätt på mina tankebanor. Gav mig själv healing, djupandades och somnade in till slut. Klev upp strax före kl. sex. Samtalade med dottern som kom hem efter nattjobb, fick höra nattens avsnitt, åt frukost och förberedde mig inför friskvårdsmässa i Kalix.

Det var snö och halt fläckvis på vägen, men resan gick bra. Gjorde i ordning vårt bord och hade en Reiki föreläsning kl. 10.00. Lite folk, de började anlända vid 11 tiden. Ny föreläsning om FÄRGER, det ämnet intresserade många.

Dagen gick fort och hemresan vid fyratiden förflöt som den skulle. Hämtade upp en dator som krånglat, nu var den helt NY! MEN, när vi skulle koppla upp den på nätet i stan så fanns det ingen förbindelse......Trots allt nedlagt arbete...DET gjorde mig TRÖTT!

Tog min 21 behandling i Sensei ljusbehandling och jag fick tillbaka energi. Snarkade, svettades och efter sessionen kände jag mig avspänd och välbehaglig. En dusch, te och kex med ost samt en god natts sömn, gör mig redo för en ny vecka med energi arbete.

No comments: